رفسنجان

درباره کرم پودر کالیستا میدونید؟

آشنایی با کرم پودر برند کالیستا
برند کالیستا یک برند ایرانی معتبر در زمینه تولید محصولات آرایشی و زیبایی است. این برند تولید کننده انواع مختلف لوازم آرایشی و زیبایی است. کرم پودرهای تولیدی این برند با کیفیت و دارای پوشش دهی بالایی هستند در ادامه با معرفی انواع و ویژگی های کرم پودرهای برند کالیستا در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

کرم پودر کالیستا

کالیستا (Callista) برند لوازم آرایشی و زیبایی ایرانی است که محصولات آن در شرکت آریان کیمیا تولید می شوند. این شرکت از سال 1381 شروع به فعالیت در عرصه تولید محصولات آرایشی و زیبایی کرده است. شرکت آریان کیمیا عنوان بزرگترین شرکت تولیدات آرایشی زیبایی را در خاورمیانه داراست. محصولات شرکت آریان کیمیا با نام تجاری کالیستا ارائه می شوند و بیش از 200 نوع لوازم آرایشی زیبایی در این شرکت تولید می گردد.
تمامی محصولات برند کالیستا با استفاده از مواد اولیه اروپایی و با دارا بودن بالاترین استانداردهای جهانی تولید می شوند و در عین داشتن کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز نسبت به محصولات خارجی برخوردارند. در ادامه به معرفی کرم پودرهای برند کالیستا می پردازیم.

کرم پودر برند کالیستا
کرم پودرهای برند کالیستا


کرم پودر کامفورت کالیستا Callista comfort foundation

 کرم پودر مدل کامفورت کالیستا حاوی رنگدانه های غنی بوده و از شش طیف رنگ طبیعی برای تناسب با انواع مختلف پوست برخوردار است. این کرم پودر نواقص احتمالی پوست را برطرف و ظاهری یکنواخت و یکدست به شما هدیه می دهد. ماندگاری محصول فوق بالا بوده و یک پوشش سبک و بدون داشتن احساس سنگینی ایجاد می نماید. کرم پودر کامفورت کالیستا برای استفاده در پوستهای چرب و مختلط مناسب بوده و باعث ایجاد ظاهری طبیعی و بدون نقص در پوست می شود.

کرم پودر کالیستا
کرم پودر کامفورت کالیستا Callista comfort foundation
 

کرم پودر کالیستا مدل مات  Callista Long Lasting And Matt

کرم پودر مدل مات کالیستا با دوام بالا، مناسب برای انواع مختلف پوست بوده و دارای ماندگاری بالا در حدی که دیگر نیاز به تمدید آرایش در طول روز ندارد. دارای رنگ بندی طبیعی در شش طیف رنگی است. بافت سبک و کرمی دارد. برای سهولت پخش کرم در پوست می توانید قبل استفاده از کرم پودر از یک مرطوب کننده استفاده نمایید.

کرم پودر کالیستا
کرم پودر کالیستا مدل مات  Callista Long Lasting And Matt
 

کرم پودر کالیستا مدل Comfort پمپی

کرم پودر پمپی کالیستا کامفورت مشابه کرم پودر مدل معمولی کامفورت بوده و برای تمامی پوستها بخصوص پوستهای چرب و مختلط مناسب بوده و باعث پوشش نقص های احتمالی موجود در پوست می شود. این کرم پودر هم دارای شش طیف رنگی برای انواع مختلف تناژهای پوست هست و با داشتن بافت سبک پوستی یکنواخت و یکدست و با جلوه طبیعی برای شما به ارمغان می آورد. این کرم پودر هم چنین برای استفاده روزانه مناسب بوده و پایه رنگی ایده آلی به پوست می دهد و با استفاده از آن حس سنگینی روی پوست خود نخواهید داشت.

کرم پودر کالیستا
کرم پودر کالیستا مدل Comfort پمپی
 

قیمت کرم پودر کالیستا به دلیل اینکه یک تولید داخلی است از قیمت مناسبی برخوردار است می توانید به منظور خرید اصل این محصول، آن از فروشگاههای معتبر و برخی داروخانه ها تهیه  نمایید.
 

مطلب مفید بود؟
6
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی