بوشهر

همه چیز در باره کرم ضد آفتاب سی گل

آشنایی با کرم ضد آفتاب سی گل
سی گل یکی از برندهای ایرانی تولید محصولات مراقبت از پوست است که در SPF های مختلف و مناسب برای انواع مختلف پوست اعم از چرب و نرمال و مختلط، کرم ضد آفتاب تولید کرده و روانه بازار مصرفی نموده است در ادامه مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این برند ایرانی و ویژگی های آن آشنا کنیم.

کرم ضد آفتاب سی گل

سی گل نام تجاری محصولات تولیدی مراقبت از پوست و موی شرکت لابراتوار اخوی است که به عنوان یک شرکت خانوادگی در سال 1369 بوسیله دکتر نصرالله اخوی تاسیس گردیده و با این نام فعالیت می کند. دکتر اخوی به عنوان موسس این کمپانی، دارای تخصص بین المللی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران بوده و هم چنین یکی از اعضای موسسه فرانسوی متخصصین بین الملل است که با شرکت های بزرگ و مطرح دنیا در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی همانند اورال، ویشی، لانکوم و لابراتوارهای دارویی سرشناس داخلی و بین المللی شروع به همکاری کرده است. 
شرکت سی گل، کارخانه ای با وسعت 10000 متر مربع واقع در یکی از مناطق صنعتی همجوار در تهران است. 

کرم ضد افتاب سی گل
کرم ضد افتاب سی گل


ویژگی های کرم ضد آفتاب سی گل SPF60

کرم ضد آفتاب سی گل SPF60 فاقد چربی بوده و طبق ادعای تولید کنندگانش دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی به منظور حفاظت از پوست در مقابل امواج UVA ، UVB، IR است. این محصول هم چنین حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آنتی اکسیدانی ست. کرم ضد آفتاب فاقد چربی سی گل در انواع بی رنگ ، با رنگ بژ روشن و برنز تولید و عرضه می شود. این محصول برای پوستهای معمولی تا چرب قابل استفاده است. 

کرم ضد آفتاب برند سی گل
ضد آفتاب برند سی گل SPF60


ترکیبات کرم ضد آفتاب SPF60 برند سی گل

این کرم فاقد چربی بوده و حاوی سه فیلتر شیمیایی اکتینوکسات، آووبنزن، Ensulizole و یک فیلتر فیزیکی به نام دی اکساید است. تیتانیوم دی اکساید موجود در ترکیبات این کرم، یک فیلتر ایمن و بدون ضرر در مقابل پرتو UVB و با کمترین میزان جذب در پوست استفاده شده است  که  حداقل عوارض را دارد.
اکتینوکسات که در ترکیبات بر روی تیوب کرم با نام  Ethylhexyl methoxycinnamate درج شده از جمله فیلترهای شیمیایی با میزان خطر بالاست و باعث ایجاد اختلال در ترشح هورمون تیروئید می گردد. 
آووبنزن از ترکیبات دیگر بکار برده شده در تولید ضد آفتاب سی گل است که جزء معدود فیلترهای شیمیایی ایمن اشعه UVA محسوب می شود. این ماده در مقابل نور خورشید به علت ناپایدار بودن سریعا تجزیه می شود و خاصیت خود را از دست می دهد و برای کنترل این امر بایستی این ماده را با پایدار کننده های شیمیایی ترکیب کنند.


کرم ضد آفتاب SPF30 برند سی گل

کرم ضد آفتاب رنگی SPF30 سی گل با استفاده از فیلترهای فیزیکی و شیمیایی تولید شده و هم چنین دارای انواع ویتامین هست و مضاف بر توانایی حفاظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید، می تواند به حفظ جوانی و شادابی پوست و پیشگیری از پیری زودرس کمک کند. این محصول فاقد چربی بوده و برای استفاده  انواع پوست بخصوص پوستهای چرب و معمولی گزینه مناسبی است.

کرم ضد آفتاب سی گل
کرم ضد آفتاب SPF30 سی گل


ویژگی های ضد آفتاب SPF30 سی گل

از جمله ویژگی های ضد آفتاب برند سی گل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی ویتامین های F، B، H که موثر در بازسازی سلولی و تامین کننده رطوبت پوست هستند
  • قابلیت پوشانندگی لک های پوستی و یکدست کردن پوست
  • حفاظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید
  • فاقد چربی و دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی به منظور حفاظت بیشتر از پوست
  • دارای حجم 40 میلی لیتر
  • رنگ بژ روشن

پس از انجام آزمایش های متعدد در مورد کرم ضد آفتاب سی گل این نتیجه حاصل شده که هیچگونه ماده افزودنی که باعث بر هم خوردن هماهنگی ملانین های ناحیه اپیدرم با استفاده از آن شود وجود ندارد. 
قیمت کرم ضد آفتاب سی گل در عین حالی که نسبتا پایین است ولی از لحاظ کیفی قابل مقایسه با محصولات مشابه خارجی می باشد. هم چنین ضد آفتاب سی گل قابلیت سازگاری با انواع مختلف پوست را دارد و ایجاد حساسیت نمی کند. خریدضد آفتاب سی گل را می توانیداز داروخانه ها و فروشگاههای معتبر در سراسر کشور انجام دهید.

مطلب مفید بود؟
10
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی