الیگودرز

بهترین مارک های لوازم آرایشی مردانه

معرفی مارک لوازم آرایشی مردانه
شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی محصولاتی را برای مراقبت از پوست و موی آقایان نیز تولید می کنند . محصولات این برندها علاوه بر این که از پوست و موی آقایان در برابر آسیب ها محافظت می کنند ، حس اعتماد به نفس آنها را نیز افزایش می دهد . در اینجا با مارک های لوازم آرایشی آقایان بیشتر آشنا می شوید .

یکی از دغدغه های خانم ها خرید هدیه به مناسبت های مختلف برای پدر ، برادر و همسرشان است . یک گزینه خوب برای هدیه دادن به آقایان ، خرید لوازم آرایش مردانه است . آقایانی که مدام در حال کار کردن هستند ، باید ساعتی را به رسیدگی و مراقبت از پوست خود اختصاص دهند . امروزه شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات متنوعی را به صورت پک کامل لوازم آرایشی مردانه و یا به صورت محصولات تکی به بازار ارائه می دهند .


آقایان با استفاده از بهترین مارک لوازم آرایشی مردانه احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنند و باعث می شود احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند . ما در این مطلب می خواهیم بهترین مارک لوازم آرایشی مردانه را به شما معرفی کنیم . پس در ادامه با ما همراه باشید .

 

عطرهای مردانه ایورشه
معرفی عطرهای مردانه ایورشه

عطرهای مردانه ایورشه

اغلب افراد به استفاده از عطر و ادکلن علاقه زیادی نشان می دهند . به طوری که ممکن است برای خریدن عطر و ادکلن مورد علاقه خود ساعت ها زمان بگذارند . عطرهای مردانه متنوعی از بهترین برندها در بازار وجود دارند که با رایحه ی بی نظیر خود توجه بسیاری از آقایان را به خود جلب می کنند . ایورشه بهترین مارک عطر برای آقایان است . ایورشه از دیرباز عطرهای متنوعی با رایحه های مورد پسند همه افراد به بازار عرضه می کند . این برند همواره در تلاش است که ساختار محصولاتش ارگانیک و طبیعی باشند . بنابراین به عطر و ادکلن های ایورشه حتما سر بزنید .

 

محصولات آرایشی و بهداشتی لورآل آقایان
معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی لورآل مخصوص آقایان

محصولات آرایشی و بهداشتی لورآل

یکی از بهترین و بزرگ ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی لورآل است که همه خانم ها آن را می شناسند . این برند زن و مرد ندارد و هر ساله 30000 فرمول مخصوص محصولات آرایشی و بهداشتی خود را به ثبت می رساند . محصولات مخصوص آقایان لورآل مانند سایر محصولاتش کیفیت بالایی دارند . ژل اصلاح ، ژل نرم کننده ریش و ژل آبرسان آقایان لورآل از پوست مردان در برابر خشکی و سایر آسیب ها جلوگیری می کند .


ژیلت های اصلاح صورت آقایان

استفاده از محصولات با کیفیت اصلاح صورت باعث می شود ، پوست صورت تغذیه و بازسازی شده ، لایه مرده روی پوست برداشته شده و مواد معدنی کاملا به پوست برسند . تیغ مرغوب ، کف یا ژل اصلاح خوب و یک افترشیو با رایحه خوشبو از مهم ترین وسایل اصلاح آقایان می باشند . از تیغ ژیلت برای تمیز کردن و مدل دادن صورت آقایان استفاده می شود . آقایان باید بدانند تیغ ژیلتی که استفاده می کنند با توجه به نوع ریش آنها متفاوت است .

 

  • برای اصلاح ریش های پرپشت و فری که تراکم بالایی دارند ، از مچتری توربو ژیلت استفاده کنید . اصلاح با ژیلت سه تیغه ای فشار زیادی روی صورت می آورد .
  • برای اصلاح ریش های با زبری متوسط از مدل فیوژن ژیلت استفاده کنید . اصلاح با ژیلت پنج تیغه ای فشار متوسط روی صورت می آورد . آقایانی که به اصلاح صورت با تیغ حساسیت دارند می توانند از فیوژن ژیلت پاور یا مدل معمولی آن استفاده کنند .
  • افرادی که پوست صورت نرمی دارند و ریش های آنها به صورت خوابیده است . اغلب پوست صورتشان نسبت به استفاده از تیغ حساسیت بالایی از خود نشان می دهد . به این دسته از افراد دو مدل پروگلاید و پروشیلد پیشنهاد می شود . این دو مدل ، مدل های تکامل یافته و همه چیز تمام ژیلت هستند .

 

آرایشی وبهداشتی برند نیوا آقایان
معرفی لوازم آرایشی وبهداشتی برند نیوا مخصوص آقایان 

فوم یا ژل اصلاح لورآل و نیوا

استفاده از فوم یا ژل اصلاح به سلیقه شما بستگی دارد . برخی از افراد از فوم اصلاح نیوا یا لورآل استفاده می کنند چون با پوست آنها بیشتر سازگار است و عده ای دیگر ترجیح می دهند از ژل اصلاح استفاده کنند . ژل های اصلاح برند لورآل از نظر کیفیتی عالی هستند . محصولات برند نیوا نیز از کیفیت خوبی برخوردارند و از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشند .


در این مطلب با بهترین برندهای لوازم آرایش آقایان آشنا شدید و دانستید یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به آقایان یک پک آرایشی و بهداشتی است . در پایان ما به شما توصیه می کنیم ، اگر روزانه صورت خود را اصلاح می کنید ، از ژل اصلاح و تیغ با دوام استفاده کنید . چون ژل اصلاح صورت شما را بیشتر (حدودا دو برابر) پوشش می دهد .

مطلب مفید بود؟
2
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی